• Misie

Witajcie;-) To my Misie.

Jedna łapka, druga łapka, to my niedźwiadki…

Jedna nóżka druga nóżka a to nasze zadki.

Lubimy miodek, kochamy miodek.

Zabieramy go pszczółkom.

Jedną łapką, drugą łapką.

Czasem wciągamy rurką 😉

 

 

Nasza grupa liczy 14 dziewczynek i 9 chłopców. Mamy swoją salę w budynku głównym przedszkola. Lubimy ją. Mamy w sali mnóstwo fajnych zabawek i robimy w niej dużo ciekawych rzeczy z naszymi paniami – Asią i Teresą a pomaga im pani Monika. Bardzo lubimy zabawy muzyczno-ruchowe i wszelkie działania plastyczne. Jesteśmy dzielni i chętnie występujemy przed naszymi bliskimi, zapraszając ich do przedszkola i  prezentując swoje umiejętności.

Komunikaty

Zawsze pamiętam o babci i dziadku

 

– zorganizujemy ekspozycję zdjęć przyniesionych przez dzieci; będziemy opowiadać o bliskich, wdrażać docenianie ich roli we własnym życiu,

– będziemy ćwiczyć aparat artykulacyjny podczas wykonywania ćwiczeń ortofonicznych,

– będziemy przygotowywać niespodziankę dla babć i dziadków – uczyć się zapamiętać tekst wiersza i piosenki na pamięć, doskonalić umiejętność poprawnego recytowania, śpiewania, odtworzenia układu tanecznego prezentować swoje umiejętności na forum grupy,

– będziemy wzrokowo określać liczebność przedmiotów, stosując określenia „dużo”, „mało”; porównywać długości linii; dopasowywać liczmany z odpowiednią liczbą kropek do graficznego obrazu liczby; stosować liczebniki główne i porządkowe; dodawać i odejmować przy rozwiązywaniu zadań tekstowych.

Szczegółowy rozkład dnia

Pora     Godziny                                                Czynności
7.00-7.30 schodzenie się dzieci w grupie zbiorczej, kontakty indywidualne, zabawy dowolne,  zabawy przy niewielkim udziale nauczycielki, zabawy i ćwiczenia rozwijające mowę i wymowę, wspomaganie rozwoju dziecka, pomoc w porządkowaniu i pielęgnacji kącika przyrody
8.00-8.30 ćwiczenia poranne , czynności opiekuńcze, samoobsługowe
8.30-9.00 zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– I śniadanie

  9.00-10.00 zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w sali zabaw realizowane według wychowania przedszkolnego,
10.00-11.15 zabawa ruchowa

zabiegi higieniczne (przed i po posiłku), czynności samoobsługowe i organizacyjne

-II śniadanie

pobyt na świeżym powietrzu (zabawy swobodne i zorganizowane przez nauczyciela, zabawy ruchowe także z wykorzystaniem sprzętu ogrodowego, sportowego, obserwacje przyrodnicze, spacery,

w razie niepogody- zabawy w sali

język angielski: Wtorek i Czwartek 10.00-11.00

11.15-11.20 czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne
11.20-12.00 zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– obiad

12.00-13.30 relaksacja przy słuchaniu: bajek nagranych, opowiadanych  lub czytanych przez nauczycielkę, muzyce, zabawy dowolne, pobyt na świeżym powietrzu (zabawy swobodne i zorganizowane przez nauczyciela)

Religia Środa i Piątek 12.00-12.30

  13.30-14.30 zabawa ruchowa

czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– podwieczorek

14.30-15.30 zabawy kołowe, zabawy muzyczno- ruchowe, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, gry i układanki stolikowe, swobodna działalność plastyczna, oglądanie ilustracji książkach, rozmowy indywidualne, praca indywidualna z dzieckiem,
15.30-16.30 schodzenie się dzieci w grupie zbiorczej, zabawy dowolne lub organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela, porządkowanie sali

 

 

Wiadomość do Nauczyciela

Piosenki i Wiersze

„Dla babci i dziadka” Małgorzata Ćwiek  tekst piosenki

 

1.Wyczaruję dla babuni

suknię z kropel rosy,

szal z obłoczków, wstążkę z tęczy

wplotę jej we włosy.

 

ref: Babciu, droga babciu,

to wszystko dla Ciebie.

Babciu, droga babciu,

bardzo kocham Ciebie.

 

  1. Namaluję dziadziusiowi

rybek pełną rzekę,

koszyk grzybów, działkę z domkiem,

pieska na pociechę.

 

ref: Dziadku, drogi dziadku,

to wszystko dla Ciebie.

Dziadku, drogi dziadku,

bardzo kocham Ciebie.

 

 

 

 

 

https://teksciory.interia.pl/piosenki-dla-dzieci-piosenka-dla-babci-i-dziadka-tekst-piosenki,t,654910.html

Skip to content