• Misie

Witajcie;-) To my Misie.

Jedna łapka, druga łapka, to my niedźwiadki…

Jedna nóżka druga nóżka a to nasze zadki.

Lubimy miodek, kochamy miodek.

Zabieramy go pszczółkom.

Jedną łapką, drugą łapką.

Czasem wciągamy rurką 😉

 

 

Nasza grupa liczy 14 dziewczynek i 9 chłopców. Mamy swoją salę w budynku głównym przedszkola. Lubimy ją. Mamy w sali mnóstwo fajnych zabawek i robimy w niej dużo ciekawych rzeczy z naszymi paniami – Asią i Teresą a pomaga im pani Monika. Bardzo lubimy zabawy muzyczno-ruchowe i wszelkie działania plastyczne. Jesteśmy dzielni i chętnie występujemy przed naszymi bliskimi, zapraszając ich do przedszkola i  prezentując swoje umiejętności.

Nauczanie zdalne

  • Zajęcia zdalne 12-16.04
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 14.04.2021r.
    Zachęcam do realizacji tematu: „Wycinamy i dopasowujemy”, którego celem jest przygotowanie do nauki czytania.
    karta pracy nr 1 – pokoloruj pole z odpowiednią literką, na którą rozpoczyna się nazwa prezentowanego obrazka, pokoloruj ilustracje uwzględniając kontury,
    karta pracy nr 2 – wytnij obrazki, naklej na czystą kartkę, nazwij prezentowane przedmioty, podziel nazwy na sylaby, pod każdym obrazkiem narysuj tyle kresek ile policzyłeś sylab.

    Życzę dobrej zabawy!
    Życzę dobrej zabawy!

    Źródło materiałów: superkid.pl

  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 13.04.2021r.
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zachęcam do realizacji tematu „Znajdź intruza, czyli co tu nie pasuje?”, którego celem jest ćwiczenie percepcji wzrokowej. Zadania do realizacją są następujące:
    karta pracy nr 1 – znajdź i pokoloruj w każdym rzędzie obrazek, który różni się od pozostałych, pamiętaj o uwzględnianiu kontur ilustracji,
    karta pracy nr 2 – znajdź obrazek, który różni się od pozostałych i otocz go pętlą;, pokoloruj takie same obrazki w każdym rzędzie pomijając intruza.

    Źródło materiałów: www.superkid.pl

  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 07.04.2021r.
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zachęcam do realizacji tematu: „Wiosenne łamigłówki”, którego celem jest ćwiczenia spostrzegawczości i koordynacji wzrokowo-ruchowej. W załączniku znajdują się następujące karty pracy:
    karta pracy nr 1 – doprowadź ołówkiem dziewczynki do odpowiedniego sprzętu służącego do sprzątania; opowiedz członkowi rodziny do czego dany sprzęt służy?; pokoloruj trzy elfy nie wyjeżdżając poza kontury,
    karta pracy nr 2 – pokonaj labirynt omijając wszystkie chorągiewki, trasę zaznacz zieloną kredką.

    Źródło materiałów: superkid.pl z dn. 07.04.2021r.

  • środa 07.04.2021
  • Wtorek 6 kwietnia 2021
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 06.04.2021r.
    Dzień dobry

    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zachęcam do realizacji z dzieckiem tematu „Wielkanocny zajączek z papieru”, którego celem jest ćwiczenie motoryki małej i koncentracji uwagi. Do realizacji zadania będzie potrzebny kwadrat wycięty z kartki papieru, kredki, mazaki. Proszę postępować zgodnie z instrukcją, która znajduje się pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=S2hQ1KXmaJA z dn. 06.04.21r. Życzę dobrej zabawy.

    Pozdrawiam,
    Natalia Kościelniak

  • Dzień dobry
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych bardzo proszę o realizację następującego tematu: Nauka na pamięć rymowanki „Głodny bocian i żabki”, którego celem jest ćwiczenie pamięci słuchowej. Tekst wierszyka znajduje się w załączniku.
  • Wielkanoc 2021 propozycje zabaw i zajęć tydzień 29.III-2.IV

Tydzień I

Świętujemy Dzień Dziecka

Korzystanie z przygotowanych atrakcji w przedszkolu: zabawach, grach, zajęciach sportowych i innych,

Uczestniczenie w koncercie online „Piosenki dla rodzinki”,

„ Dzień Dziecka” – rozmowa  połączona z obrazkiem „Dzieci z różnych stron świata”. Rozumienie  określenia Międzynarodowego dnia Dziecka. Dostrzeganie różnic i podobieństw w wyglądzie ludzi różnych ras.

„Krakowianka w japońskim stylu”- słuchanie opowiadania L. Bardijewskiej połączone z praca plastyczną „Moja ulubiona zabawka”. Poznanie zabawek, którymi bawili się nasi dziadkowie.

„Dziesięć piłek” – utrwalenie liczby 10 i jej zapisu cyfrowego. Posługiwanie się liczebnikami głównymi i porządkowymi. Używanie określeń mała, mniejsza, najmniejsza, duża, większa, największa.

Szczegółowy rozkład dnia

Pora     Godziny                                                Czynności
7.00-7.30 schodzenie się dzieci w grupie zbiorczej, kontakty indywidualne, zabawy dowolne,  zabawy przy niewielkim udziale nauczycielki, zabawy i ćwiczenia rozwijające mowę i wymowę, wspomaganie rozwoju dziecka, pomoc w porządkowaniu i pielęgnacji kącika przyrody
8.00-8.30 ćwiczenia poranne , czynności opiekuńcze, samoobsługowe
8.30-9.00 zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– I śniadanie

  9.00-10.00 zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w sali zabaw realizowane według wychowania przedszkolnego,
10.00-11.15 zabawa ruchowa

zabiegi higieniczne (przed i po posiłku), czynności samoobsługowe i organizacyjne

-II śniadanie

pobyt na świeżym powietrzu (zabawy swobodne i zorganizowane przez nauczyciela, zabawy ruchowe także z wykorzystaniem sprzętu ogrodowego, sportowego, obserwacje przyrodnicze, spacery,

w razie niepogody- zabawy w sali

język angielski: Wtorek i Czwartek 10.00-11.00

11.15-11.20 czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne
11.20-12.00 zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– obiad

12.00-13.30 relaksacja przy słuchaniu: bajek nagranych, opowiadanych  lub czytanych przez nauczycielkę, muzyce, zabawy dowolne, pobyt na świeżym powietrzu (zabawy swobodne i zorganizowane przez nauczyciela)

Religia Środa i Piątek 12.00-12.30

  13.30-14.30 zabawa ruchowa

czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, zabiegi higieniczne (przed i po posiłku)

– podwieczorek

14.30-15.30 zabawy kołowe, zabawy muzyczno- ruchowe, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, gry i układanki stolikowe, swobodna działalność plastyczna, oglądanie ilustracji książkach, rozmowy indywidualne, praca indywidualna z dzieckiem,
15.30-16.30 schodzenie się dzieci w grupie zbiorczej, zabawy dowolne lub organizowane przy niewielkim udziale nauczyciela, porządkowanie sali

 

 

Wiadomość do Nauczyciela

Piosenki i Wiersze

„Dla babci i dziadka” Małgorzata Ćwiek  tekst piosenki

 

1.Wyczaruję dla babuni

suknię z kropel rosy,

szal z obłoczków, wstążkę z tęczy

wplotę jej we włosy.

 

ref: Babciu, droga babciu,

to wszystko dla Ciebie.

Babciu, droga babciu,

bardzo kocham Ciebie.

 

  1. Namaluję dziadziusiowi

rybek pełną rzekę,

koszyk grzybów, działkę z domkiem,

pieska na pociechę.

 

ref: Dziadku, drogi dziadku,

to wszystko dla Ciebie.

Dziadku, drogi dziadku,

bardzo kocham Ciebie.

 

 

 

 

 

https://teksciory.interia.pl/piosenki-dla-dzieci-piosenka-dla-babci-i-dziadka-tekst-piosenki,t,654910.html

Skip to content