strona w przygotowaniu
Komunikaty Nauczyciela
Co będziemy robić?
Pora | Godziny | Czynności |
I |
7.30-8.30 |
schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne, zabawy swobodne według zainteresowań dzieci, praca w małych grupach (zabawy stolikowe: gry, przeglądanie książeczek, swobodna działalność plastyczna), zabawy inspirowane przez nauczyciela, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, praca indywidualna z dzieckiem , zabawy poranne, czynności opiekuńcze, samoobsługowe; |
8.30-9.00 | zabiegi higieniczne przed i po posiłku,
– śniadanie |
|
II | 9.00-10.00 | zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w salach zabaw lub w ogrodzie w obrębie obszarów edukacyjnych z wykorzystaniem różnorodnych form i metod pracy uwzględniając indywidualne możliwości dziecka (zajęcia realizowane według Programu Edukacji Przedszkolnej „Nasze Przedszkole” M. Kwaśniewska, W. Żaba-Żabińska uzupełniającego treści Podstawy Programowej),praca z programem własnym „Jestem przyjacielem przyrody”, zajęcia z języka angielskiego w wybrane dni (wtorek, czwartek godz. 9.30-9.45), zajęcia z zakresu profilaktyki logopedycznej w poniedziałek 11.10 – 11.20; |
10.00-10.15 | zabiegi higieniczne przed i po posiłku
-II śniadanie czynności samoobsługowe i organizacyjne |
|
10.15-11.00 | pobyt na świeżym powietrzu (spacery, piesze wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze), swobodne lub zorganizowane przez nauczyciela zabawy ruchowe, gry z wykorzystaniem sprzętu sportowego, gry i zabawy z regułami, w razie niepogody: gry i zabawy ruchowe, ruchowo-muzyczne w sali , zabawy dowolne w sali, swobodne zabawy przy niewielkim udziale nauczyciela; | |
11.00-11.15 | czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne; | |
11.15-12.00 | zabiegi higieniczne przed i po posiłku,
– obiad; |
|
III |
12.00-13.40 | Przygotowanie do leżakowania, leżakowanie, relaksacja – słuchanie muzyki relaksacyjnej, klasycznej, słuchowisk dla dzieci, czytanie, bajek, opowiadań ; |
13.40-14.00 | czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, zabiegi higieniczne ; | |
14.00-14.30 | – podwieczorek
zabiegi higieniczne po posiłku; |
|
14.30-15.30 | zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, zabawy i gry dydaktyczne w małych zespołach, zabawy inspirowane przez nauczyciela, praca z dzieckiem z zakresu małej motoryki, dokończenie rozpoczętych, w ciągu dnia prac, udział dzieci w organizacji wystaw, prace porządkowe w sali zabaw; |
Początek formularza
Piosenki i Wiersze
„WIEWIÓRECZKA”
„WIEWIÓRECZKA”
Ruda wiewióreczka po sosence mknie.
Ruda wiewióreczko, mocno trzymaj się.
Skik, skik znika w mig, mocno trzymaj się./x2
Ruda wiewióreczka już ucieka w las.
Ruda wiewióreczko nie opuszczaj nas.
Skik, skik znika w mig, nie opuszczaj nas./x2
„Wiewiórka”