• Słoneczka

    NAUCZYCIELE PROWADZĄCY: Alicja KRUSBERSKA-KAPIAS, BOŻENA BIELEŃ

 „Słonko wysoko na niebie śmieje się dzisiaj do Ciebie,
do Ciebie śmieję się ja i wszystko, co uśmiech ma.
To dzień, dzień Słoneczka dzień
Słoneczka w przedszkolu to dzień…

Nawet, gdy popada deszczyk
albo zasłoni chmurka,
Słoneczko nasze to wie,
że znowu uśmiechnie się.

To dzień, dzień Słoneczka dzień
Słoneczka w przedszkolu to dzień…

Nauczanie zdalne

  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 14.04.2021r.
    Zachęcam do realizacji tematu: „Wycinamy i dopasowujemy słowa”, którego celem jest przygotowanie do nauki czytania.
    karta pracy nr 1 – wytnij wyrazy znajdujące się po prawej stronie, wklej je miedzy pasujące obrazki, podejmij próbę przeczytania powstałych zdań,
    karta pracy nr 2 – co jeździ, co lata, a co pływa? Połącz środki lokomocji z odpowiednimi wyrazem (spróbuj przegłosować wyrazy, a następnie podzielić je na sylaby). Pokoloruj środki lokomocji.

    Życzę dobrej zabawy!

    Źródło materiałów: superkid.pl

  • Zajęcia rewalidacyjne – 13.04.2021r.
    W ramach dzisiejszych zajęć rewalidacyjnych zachęcam do realizacji tematu „Znajdź intruza, czyli co tu nie pasuje?”, którego celem jest ćwiczenie percepcji wzrokowej. Zadania do realizacji są następujące:
    karta pracy nr 1 – znajdź i pokoloruj w każdym rzędzie obrazek, który różni się od pozostałych, pamiętaj o uwzględnianiu kontur ilustracji,
    karta pracy nr 2 – znajdź obrazek, który różni się od pozostałych i otocz go pętlą;, pokoloruj takie same obrazki w każdym rzędzie pomijając intruza.

    Źródło materiałów: www.superkid.pl

  • Zajęcia zdalne 12-16.04.2021 link 1 | link 2
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 07.04.2021r.
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zachęcam do realizacji tematu: „Wiosenne łamigłówki”, którego celem jest ćwiczenia spostrzegawczości i koordynacji wzrokowo-ruchowej. W załączniku znajdują się następujące karty pracy:
    karta pracy nr 1 – doprowadź ołówkiem dziewczynki do odpowiedniego sprzętu służącego do sprzątania; opowiedz członkowi rodziny do czego dany sprzęt służy?; pokoloruj trzy elfy nie wyjeżdżając poza kontury,
    karta pracy nr 2 – pokonaj labirynt omijając wszystkie chorągiewki, trasę zaznacz zieloną kredką.

    Źródło materiałów: superkid.pl z dn. 07.04.2021r.

  • Wiejskie-zwierzeta-06-09.04
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 06.04.2021r.
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zachęcam do realizacji z dzieckiem tematu „Wielkanocny zajączek z papieru”, którego celem jest ćwiczenie motoryki małej i koncentracji uwagi. Do realizacji zadania będzie potrzebny kwadrat wycięty z kartki papieru, kredki, mazaki. Proszę postępować zgodnie z instrukcją, która znajduje się pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=S2hQ1KXmaJA z dn. 06.04.21r. Życzę dobrej zabawy.
  • Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne – 31.03.2021r.
  • Plan 29.03-02.04
  • Dzień dobry
    W ramach dzisiejszych zajęć korekcyjno-kompensacyjnych bardzo proszę o realizację następującego tematu: Nauka na pamięć rymowanki „Głodny bocian i żabki”, którego celem jest ćwiczenie pamięci słuchowej. Tekst wierszyka znajduje się w załączniku.

Co będziemy robić?

Szczegółowy rozkład dnia

600– 730 –   schodzenie się dzieci, rozmowy i kontakty indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne  wybraną zabawką

730 -820 –    rozmowy indywidualne z dziećmi, zabawy dowolne w wybranym kąciku tematycznym,zabawy służąca realizacji pomysłów dzieci, ćwiczenia poranne

820 -900 –    zabiegi higieniczne przed śniadaniem, śniadanie, zabiegi higieniczne  po śniadaniu

900 -1000 –   zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, realizowanie programu własnego „Piękne zwyczaje”. Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci.

Koncerty, teatrzyki (1 x w miesiącu), e- twinning (chętne dzieci). Zabawy  w ogrodzie przedszkolnym, zabiegi higieniczne przed II śniadaniem

1000 -1130 – II śniadanie, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe w szatni. Spacer, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, obserwacja i pielęgnacja roślin „Ścieżka edukacyjna Misia Uszatka”, zabawy muzyczno- ruchowe, zabawy w ybranym kąciku.

Religia ( 1130 – 1200 )

1130 -1200 –  zabiegi higieniczne przed obiadem. Obiad

1200 -1400 – zabiegi higieniczne (mycie zębów po obiedzie), odpoczynek, słuchanie muzyki relaksacyjnej, „głośne czytanie”. Religia ( piątek 1200 – 1230 ). Zabawy ruchowe i muzyczne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, zabiegi higieniczne. E- twinning (chętne dzieci).

1400 -1430 – podwieczorek, zabiegi higieniczne. „Poczytaj mi mamo- poczytaj mi tato”- głośne czytanie przez rodziców

1430 -1530 – zabawa ruchowa, zabawa muzyczno- ruchowa, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, gry i układanki dydaktyczne w małych zespołach, udział i zaangażowanie dzieci w organizacji wystaw, porządkowanie sali.

1530 -1630 – zabawy dowolne, gry i układanki stolikowe, zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, dowolna działalność plastyczna, pielęgnacja kwiatów, rozmowy i kontakty indywidualne z dziećmi. Porządkowanie sali, rozchodzenie się dzieci.

Wiadomość do Nauczyciela

Piosenki i Wiersze

Skip to content