• Myszki

WITAJCIE!
TO MY, GRUPA „MYSZKI”.
W NASZEJ GRUPIE JEST 9 DZIECI 4-LETNICH I 14 DZIECI 5-LETNICH.
NASZA SALA MIEŚCI SIĘ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3.

Praca zdalna MYSZKI

praca-zdalna-MYSZKI

Komunikaty Nauczyciela

Religia: Znalezienie Jezusa w świątyni

https://www.youtube.com/watch?v=ZspMphcMKtE

https://www.youtube.com/watch?v=2Hy6imRJRgE

HELLO KIDS

Dzisiaj kolejny dzień z językiem angielskim.

Let’s start

Plik PDF do pobrania

LISTOPAD U MYSZEK

  • POZNAJEMY JESIENNE STRATEGIE ZWIERZĄT – czyli rozwiązujemy leśne zagadki, znamy leśne mieszkania i kryjówki, wiemy, kto w lesie robi zapasy na zimowe czasy, układamy atlas leśnych zwierząt, konstruujemy grę „Rajd zwierzaków Cudaków”
  • POZNAJEMY NASZ KRAJ – czyli znamy polskie legendy i historię, uczymy się szanować polskie symbole, odkrywamy skarby, poznajemy zabytki, ciekawe miejsca, krajobrazy
  • OBSERWUJEMY LISTOPADOWĄ POGODĘ – czyli znamy zjawiska atmosferyczne, zakładamy kalendarz pogody i zapisujemy w nim nasze obserwacje, uczestniczymy w zabawach badawczych z wodą
  • UCZYMY SIĘ NAZYWAĆ SWOJE EMOCJE – czyli słuchamy wiersza D. Gellner „Zły humorek”, rozmawiamy o swoich emocjach, uczymy się, co robić, gdy mamy zły humor, zły nastrój, układamy mapę myśli
  • POZNAJEMY CYFRY 4, 5, posługujemy się cyframi 1-5 dla zapisania liczebności zbiorów, porównujemy zbiory, dodajemy i odejmujemy elementy
  • INTERESUJEMY SIĘ LITERAMI: „l,L’, „d,D’, „i,I”, „k,K”, uczymy się czytać

ROZKŁAD DNIA

8.00 – 8.15        schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne,

zabawy integracyjne

8.15 – 8.25        zabawy ruchowe poranne

8.25 – 9.00        zabawy dowolne

9.00 – 9.30        zabiegi higieniczne, śniadanie

9.30 – 9.40        zabiegi higieniczne, przygotowanie do zajęć

9.40 – 10.20      zajęcia dydaktyczne

10.20 – 11.20    spacer, pobyt na placu zabaw, zabawy

ruchowe lub zabawy ruchowe w sali

11.20 – 12.00    zabawy dowolne wg wyboru i pomysłu dzieci

12.00 – 12.45    zabawy zorganizowane przez nauczyciela,

zabawy tematyczne, gry i zabawy stolikowe,

zabawy i ćwiczenia utrwalające zdobyte

wiadomości, zabawy rozwijające mowę dzieci

12.45 – 13.00    rozchodzenie się dzieci

JĘZYK ANGIELSKI  – wtorek i czwartek godz. 8.30 – 9.00

RELIGIA – wtorek i czwartek godz. 11.00 – 11.30

Wiadomość do Nauczyciela

Piosenki i Wiersze

„NIE MA JAK DOM”

  1. WIDZIAŁEM JA KRAJE, JAK SIĘ NALEŻY

I WSZĘDZIE JUŻ BYŁEM, MOŻECIE MI WIERZYĆ

WIEM TO NA PEWNO, ŻE MEGO DOMU

NIE ZAMIENILBYM NA NIC, NIE ODDAŁ NIKOMU

NIE MA JAK DOM! NIE MA JAK DOM!

NIE MA JAK DOM! TU PRZYJACIELE SĄ!

  1. WIĘC PO CO PRZEMIERZAĆ DALEKIE GÓRY

GDY BLISKO SĄ TATRY I PIĘKNE MAZURY?

TUTAJ MAM WSZYSTKO, CO NAJWAŻNIEJSZE

TO TUTAJ WŁAŚNIE JEST MOJE MIEJSCE

NIE MA JAK DOM! NIE MA JAK DOM!

NIE MA JAK DOM! TU PRZYJACIELE SĄ!

  1. TO TUTAJ JEST MAMA, TUTAJ JEST TATA

I TUTAJ SĄ ZIMY I WIOSNY I LATA

TUTAJ SIĘ BAWIĘ I TU SIĘ UCZĘ

A JEŚLI WYJADĘ, NA PEWNO TU WRÓCĘ

NIE MA JAK DOM! NIE MA JAK DOM!

NIE MA JAK DOM! TU PRZYJACIELE SĄ!

Skip to content