"Deszcz"- Rozdmuchane farby, czyli alternatywne malowanie i zabawa logopedyczna. Ćwiczenia oddechowe.

Marzec u Misiów

Zauważanie rytmów i kontynuowanie ich. Pozwala na zdobycie umiejętności motorycznych. Nawlekanie na sznurowadła korali, przy pomocy rytmów logicznych. Dziecko uczy się rozszyfrowywania modelu nawleczonego przez dorosłego i odtwarzania go. Następnie buduje go we własnym tempie.
Oczywiście ćwiczyłyśmy to z dziećmi od jakiegoś czasu. Najpierw ukladały po dwa elementy np. kredki, klocki. Potem kontynuowały namalowane 2 lub 3 kolory. Idzie im już całkiem dobrze ?

Zabawa badawcza "Jak powstaje deszcz" z wykorzystaniem miski, wrzątku i folii.

Zabawa badawcza „Jak powstaje deszcz” z wykorzystaniem miski, wrzątku i folii.

"Deszcz"- Rozdmuchane farby, czyli alternatywne malowanie i zabawa logopedyczna. Ćwiczenia oddechowe.

„Deszcz”- Rozdmuchane farby, czyli alternatywne malowanie i zabawa logopedyczna. Ćwiczenia oddechowe.