SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA
8.00 – 8.45 Schodzenie się dzieci w sali; kontakty indywidualne, zabawy dowolne
wg wyboru dzieci. WTOREK i CZWARTEK – JĘZYK ANGIELSKI.
8.45 – 9.00 Czynności organizacyjne, poranna zabawa ruchowa. Wprowadzenie w tematykę
dnia. Utrwalenie poznanych treści.
9.00 – 9.45 Zabiegi higieniczne przed i po posiłku. Śniadanie – doskonalenie samoobsługi.
9.45 – 10.00 Zabawa ruchowa lub muzyczno – ruchowa organizowana przez nauczyciela.
10.00 – 10.45 Przygotowanie do drugiego zajęcia organizowanego przez nauczyciela. Zabawa
ruchowa z udziałem wszystkich dzieci. Zabawy w małych zespołach.
10.45 – 11.00 Zabawa lub zajęcie organizowane przez nauczyciela dla chętnych dzieci
(wg tygodniowego rozkładu zajęć).
11.00 – 12.00 Pobyt na powietrzu, spacery, zabawy w ogrodzie i na placu zabaw, obserwacje
przyrodnicze i najbliższego otoczenia. W razie niepogody zabawy w sali
z dominacja zabaw ruchowych.
12.00 – 12.30 II śniadanie
12.30 – 12.45 Czynności relaksacyjne, zabawy kołowe, głośne czytanie. Praca indywidualna.
12.45 – 13.00 Pożegnanie w grupie. Rozchodzenie się do domu.
13.00 – 14.30 Grupa zbiorcza.
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ:
PONIEDZIAŁEK: Zestaw zabaw ruchowych
Rozwijanie mowy i myślenia
WTOREK: Zabawy muzyczno-rytmiczno-ruchowe
Kształtowanie pojęć matematycznych
ŚRODA: Zestaw zabaw ruchowych
Działalność plastyczno-konstrukcyjna
CZWARTEK: Zabawy muzyczno-rytmiczno-ruchowe
Rozwijanie mowy i myślenia
PIĄTEK: Zestaw zabaw ruchowych
Działalność plastyczno-konstrukcyjna